środa, 30 października 2013

Podkład Pharmaceris Delikatny fluid intensywnie kryjący.

Chciałabym Wam przedstawić pana Pharmaceris który jest na razie u mnie numerem JEDEN w śród podkładów.

opakowanie plastikowe w którym znajduje się 30ml produktu.
ma pompkę co jest dużym plusem .

Są różne opinie na wizażu o tym produkcie. Jedni są na tak drudzy na nie.
Ja należę do grupy która jest na TAK :)

Plusiki:
+ starcza mi na bardzo długo , baaaaardzo wydajny
+ podkład apteczny po którym mnie nie wysypuje
+ jedna warstwa dobrze kryje , natomiast druga to już całkowicie zakrywa wszystko.
 [ ja nakładam jedną warstwę po czym nakładam go dodatkowo na miejsca które potrzebują zakrycia , nie używam korektora bo on robi swoją robotę jak najlepiej nawet za korektor na wypryski ]
+ nie tworzy efektu maski
 [ nakładałam go do tej pory paluszkami i było okej lecz ostatnio zakupilam sobie gąbeczke i nakładając go zwilżoną gąbeczką efekt jest sto razy lepszy  także polecam spróbować taki sposób nakładania ]
+ trzyma mi się cały dzień

Minusiki :
- trzeba go koniecznie przypudrować bo wykończenie nie jest matowe
 [ ale to jest fluid kryjący więc nie mam pretensji ]
- gdy mam dość przesuszona skórę po różnych maściach pomagających zwalczać niektóre problemy to podkreśla on suche miejsca niestety.



JESTEM NA TAK !
Mam już drugie opakowanie tego podkładu i zapewne kupię kolejne bo jestem nim zachwycona.



Miałyście ten podkład?
A może znacie jakieś lepsze? Piszcie.


                                                         Baaaaaaaaj :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz